Thursday 29 September 2016

Among what you'll see...

Chapelle Notre Dame d'Aubune, Beaumes-de-Venise
This photo is among those you'll see at my photo exhibition opening this Saturday 1st October at the Tourist Office of Beaumes-de-Venise.In large print it comes out beautifully. Wishing you could come!

Cette image fait partie de celles que vous verrez à mon expo photo qui commence ce samedi 1er Octobre à la Maison des Dentelles (Office de Tourisme) de Beaumes-de-Venise. Tirée en grand, elle est magnifique. Venez si vous pouvez !

12 comments:

Michel Benoit said...

Notre-Dame de quoi, déjà ? d'aux brumes ? :D)

Helen said...

I love photographic exhibitions and seeing your photography here I know this is one not to miss. Alas!

Petrea Burchard said...

It's absolutely gorgeous!

Anonymous said...

bien sur j'y serai
ta voisine.................

chri said...

Même sur l'écran elle est magnifique!

crederae said...

chère Nathalie
oh lalalalalalalalala comme on dit de a travers l'étang.
J'aimerais etre la!

je t'embrasse.

Dédé said...

Un peu loin pour que je vienne. Je vous souhaite néanmoins un plein succès et certainement qu'avec de telles photos, il y aura des gens conquis. J'aime cette douce lumière baignant le clocher.

Bob Crowe said...

You have a gift for landscapes that I simply cannot approach. But then you have far better subject matter at hand.

claude said...

Magnifique photo, Nathalie ! Tu mérites bien une expo.

jeandler said...

Félicitations. Magnifique travail qui mérite de nombreux visiteurs attentionnés.

Stefan Jansson said...

I hope it was a big success.

Bergson said...

magique
du grand art

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails